Първоначално публикувано от mimouzunov
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
16 Въпроса
Collapse
X
-
155 2.0 16v МY95 Sport
-
От 800 до 1800 оборота вариатора е в неактивно състояние... От 1800 до 4250 оборота е активиран. От 4250 до 7400, или там където е прекъсвача - вариатора стои в неактивно състояние. Интересното е, че ако карам на 3-та до по-високи обороти ( да речем до 6500) и пусна педала на газта и съм на скорост (моторна спирачка), вариатора се включва и седи включен, докато оборотите не паднат под 1800Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 21:27.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеОт 800 до 1800 оборота вариатора е в неактивно състояние... От 1800 до 4250 оборота е активиран. От 4250 до 7400, или там където е прекъсвача - вариатора стои в неактивно състояние. Интересното е, че ако карам на 3-та до по-високи обороти ( да речем до 6500) и пусна педала на газта и съм на скорост (моторна спирачка), вариатора се включва и седи включен, докато оборотите не паднат под 1800155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеМерси за инфото колега ,ма ако не те затруднявам много обясни ми как разбираш на твоята кола че е активен вариатора докато караш на трета с около 6500...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеКолеги интервенцията беше успешно завършена и то с доста голям успех.Или колата е имала преди някоя бобина която е била кофти ,ма след като ги смених,бобините и кабелите тези от евро 3 сега колата върви много по добре.Значително е по пъргава.Аз съм сложил и дюзи от рено меган.Мотора на моята алфа е с алуминиевия капак орегинално,а този на снимките съм го слагал аз,пояснявам за да не се заблуди някой колега относно типа на мотора.
Въпрос номер две.На тази кола вариатора на колко оборота мести вала ,и как точно работи,защото искам да го изхвърля,а именно да си направя на струг едно желязо което да изглежда като него ,и да го поставя на вала под шаибата без да мести повече нищо.Вала да се зацепи за шайбата на максималния аванс които дава вариатора .За целта първо ще пробвам да подам постоянен ток на соленоида за да видя как върви колата с постоянен аванс.Тука обаче пак имам слабо място а именно,че едно приятелче ми каза че вариатора работи само в средните обороти и във високите може да засрещне клапаните,ма и това пиятелче не беше сигурен точно кога действа.Затова малко информация и мнения ще са от голяма полза.Също така и евентуално вече някой колега го е правил това нещо.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеПредполагам,че след време може да имаш проблеми с компа,както казах вече управлението на бобините е съвсем различно.
По въпроса с вариатора излиза, че за 8 и 16-вто работата му е доста различна по обороти и тн...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеМерси за инфото колега ,ма ако не те затруднявам много обясни ми как разбираш на твоята кола че е активен вариатора докато караш на трета с около 6500Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщениеАми свързваш едно светодиодче към бобинката на електромагнитния клапан на вариатора и си наблюдавашLast edited by digitalundgrd; d.m.y г., 12:41.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Някой беше писал във форума точно как работи и най-вече, че май за разлика от 8-клапановия, този има междинни положения-т.е. поетапно променя положението на вала на смукателните клапани. А за това, че ще срещне клапаните на високи обороти-не мисля, че е възможно, май вариаторът мърда вала само в една посока. Тъй че, щом не ги среща в средните обороти, то няма да го направи нито в ниските, нито във високите
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеНякой беше писал във форума точно как работи и най-вече, че май за разлика от 8-клапановия, този има междинни положения-т.е. поетапно променя положението на вала на смукателните клапани. А за това, че ще срещне клапаните на високи обороти-не мисля, че е възможно, май вариаторът мърда вала само в една посока. Тъй че, щом не ги среща в средните обороти, то няма да го направи нито в ниските, нито във високитеsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Те за това хората, които вие очаквате да пишат, НЕ пишат... На никой не му е приятно да повтаря като развален грамофон или пък като ви каже инфо на готово почват едни съмнения и вадене на вода от 100 кладенеца, аджеба така ли е или не е.
Нали ви написах как работи вариатора при 16в (при 8в не знам как е, просто защото не съм се интересувал и не ми е трябвало да го знам). Ако не вярвате на мен, разгледайте и чужди форуми какво пишат хората - английски, немски, италиански! Аз съм го прочел и там, преди да напиша тук!
Втори вариант - връзвате си светодиода и гледате сами кога и при какви условия свети!
Вариатора няма никакви междинни положения. Или е активен или неактивен. Просто в различните диапазони от обороти това се променя!!!Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеТова с тия междинни положения на мен някак не ми се връзва... Това не е стъпков мотор все пак! (може и да бъркам ама нека някои пише как е)
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеТе за това хората, които вие очаквате да пишат, НЕ пишат... На никой не му е приятно да повтаря като развален грамофон или пък като ви каже инфо на готово почват едни съмнения и вадене на вода от 100 кладенеца, аджеба така ли е или не е.
Нали ви написах как работи вариатора при 16в (при 8в не знам как е, просто защото не съм се интересувал и не ми е трябвало да го знам). Ако не вярвате на мен, разгледайте и чужди форуми какво пишат хората - английски, немски, италиански! Аз съм го прочел и там, преди да напиша тук!
Втори вариант - връзвате си светодиода и гледате сами кога и при какви условия свети!
Вариатора няма никакви междинни положения. Или е активен или неактивен. Просто в различните диапазони от обороти това се променя!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеПредполагам,че след време може да имаш проблеми с компа,както казах вече управлението на бобините е съвсем различно.
Ще ползвам момента и да благодаря на колегата за свето диодчето понеже изопщо не ми беше хрумвало подобно упражнение.Благодаря и на Колегата с дигиталния ник понеже никога не успях да го запомня как точно се пише ,но това не е важно ,важното е че инфото беше много важно за мене.
155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеНе е стъпков мотор, а е електромагнитен клапан-външна намотка от електромагнит и сърцевина (игла) от постояниен-като се подаде ток на намотката тя придобива магнитно поле, противоположно по заряд с това на иглата, в резултат на което я изхвъля навън и тя вече натиска нещо друго-в случая отваря проход на маслото да завърти вала спрямо раздвижното колело
---------- Post added at 11:27 ---------- Previous post was at 11:25 ----------
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеТе за това хората, които вие очаквате да пишат, НЕ пишат... На никой не му е приятно да повтаря като развален грамофон или пък като ви каже инфо на готово почват едни съмнения и вадене на вода от 100 кладенеца, аджеба така ли е или не е.
Нали ви написах как работи вариатора при 16в (при 8в не знам как е, просто защото не съм се интересувал и не ми е трябвало да го знам). Ако не вярвате на мен, разгледайте и чужди форуми какво пишат хората - английски, немски, италиански! Аз съм го прочел и там, преди да напиша тук!
Втори вариант - връзвате си светодиода и гледате сами кога и при какви условия свети!
Вариатора няма никакви междинни положения. Или е активен или неактивен. Просто в различните диапазони от обороти това се променя!!!sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеТова мислиш ли, че него знам (все пак преди повече от 6 години си правих експерименти с тоя клапан и управлението му) !? Аз по-скоро теб попитах какво имаш в предвит с това "поетапно" сработване на вариатора при 16 клапановата!? И за това ,че ако някои не е сигурен в нещо по-добре да не го пише!!!Нямаше нужда да ме храниш толкова. Още повече, че и двамата сме писали за соленоида на вариатора, а не за самия вариатор, който е монтиран на вала и е различен при двата мотора, но вече каква е разликата, не знам, затова ще си замълча. В крайна сметка важното беше, че вариаторът не може да накара клапаните и буталата да се срещнат на високи обороти, щом не се удрят на средните. Е, ако го презацепи неправилно, това е гарантирано, предполагам. Млъквам, щото да не ме храните повече
Comment
Comment